Addo 24 sept - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Bert&Anita - WaarBenJij.nu Addo 24 sept - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Bert&Anita - WaarBenJij.nu

Addo 24 sept

Blijf op de hoogte en volg Bert&Anita

24 September 2019 | Zuid-Afrika, Addo

24 sept 2019 Addo

Zo 22 sept. Strandwandeling gemaakt in Chintsa. Daarna begon het te regenen, en dat is net zo als in Nederland. Het verveelt gauw.

Maandag morgen eerst Kim gefeliciteerd.

Toen geconfronteerd met een zieke Dushi. Wat door het verzorgingsteam geweldig is opgelost.

Na 4 uur rijden aangekomen in Addo. 11km van het Addo Elephant Park. Prima verblijf maar voelt voor ons wat 'alternatief' aan.

Het verblijf wordt gebruikt als opleidingsplaats.

s middags onze eigen safari gedaan. Zoals verwacht veel Olifanten gezien.

Gegeten uit de Franse keuken, met struisvogel, springbok en Kudu op het menu. Dieren die we s middags nog hadden bewonderd Niet echt Anita's ding. Wij kozen voor pasta.

Dinsdagmorgen de 24e een gamedrive met ranger Jonathan, een vrolijke Afrikaan, die er voor zorgde dat er veel gelachen werd.

Hij zocht een gebied op waarvan hij overtuigd was dat er leeuwen zouden zitten.

En inderdaad, wij zagen een prachtig leeuwenkoppel.

Daarna door naar verschillende drinkplaatsen waar we vnl Olifanten en Zebra's hebben gezien.

Bij de olifantenkudde was een kalfje van ong 2 maand oud.

Na de drive, in het restcamp, de souvenir winkel bezocht en in het restaurant koffie gedronken.

Dit was ons laatst geplande bezoek aan een wildpark. Om dat in style af te sluiten gaan wij vanavond nog een 'nightdrive' doen, tenminste als het op is gehouden met regenen.

Groetjes Bert&Anita

• 24 September 2019 - 23:10

Tineke:

Probeer me alles voor te stellen ik vind het fantastisch wat jullie allemaal zien en meemaken Dit is iets wat ik ook zou willen
    Goeie reis verder zonder al deze dieren maar vast weer andere bijzondere ervaringen