Ramsgate - Reisverslag uit Ramsgate, Zuid-Afrika van Bert&Anita - WaarBenJij.nu Ramsgate - Reisverslag uit Ramsgate, Zuid-Afrika van Bert&Anita - WaarBenJij.nu

Ramsgate

Blijf op de hoogte en volg Bert&Anita

20 September 2019 | Zuid-Afrika, Ramsgate

Na ons verslag van gisteren hebben wij nog een wandeling gemaakt.

Bij terugkomst bleken wij bezoek te hebben gehad van 1 of meerdere aapjes. Ze hebben zich tegoed gedaan aan pruimen, peer, brood en suiker.

Vanmorgen kwamen 3 aapjes de de ontbijtzaal binnen. Voordat we erop verdacht waren had 1 een banaan te pakken en de ander een trosje druiven.

Na deze onderbreking hebben we ons ontbijt afgerond. Koffers gepakt en op weg naar Ramsgate.

Onderweg tussenstop gemaakt bij Durban. Het deel wat wij hebben gezien was te druk, te veel geschreeuw, te veel getoeter en te vaak gewaarschuwd voor diefstal. Na een bezoekje aan de haven hebben we de Durban achter ons gelaten.

De hele route van St Lucia naar Ramsgate wordt gekenmerkt door glooiend landschap, veel bosbouw en suikerriet.

Voor wat we tot nu toe mee hebben gemaakt een prima weg om te rijden. Daar betaal je wel tol voor. Ondanks dat dit een snelweg is lopen er mensen, koeien en geiten langs de kant.

Bij aankomst bij 'Wailana Beach' waren we niet alleen verrast door de mooie ruime kamer maar ook door het geweldige uitzicht over de Indische Oceaan.

Morgen een lange etappe voor de boeg van ruim 500km.

We denken dat er daar wel 8 uur over doen.

• 20 September 2019 - 18:40

Petra:

Leuk he aapjes ! Het blijft een mooie tour. Ook wel vermoeiend en een hoop km ! Maar ook prachtige uitzichten. Succes morgen !

• 20 September 2019 - 19:10

Wim:

Allemaal prachtig lijkt me echt een andere wereld, nog niet moe van alle indrukken?

• 20 September 2019 - 19:30

Tineke:

Jongens wat is dat genieten mooie tocht morgen en ik kijk uit naar het volgende verhaal

• 20 September 2019 - 21:44

Pieter En Anne Sophie:

Brutale aapjes! Klinkt als een schitterende reis!

• 20 September 2019 - 22:05

Moeder .:

wat eenmooi verslag neem die aapjes maar mee naar huis
    een vriendje voor doesie .

• 20 September 2019 - 23:09

Jan:

Prachtig

• 22 September 2019 - 12:45

Mary:

Daar komt dus de naam vandaan ,stelletje brutale apen. Mooie kamers hebben jullie ook steeds .