Laatste dag Kruger Park - Reisverslag uit Mbabane, Swaziland van Bert&Anita - WaarBenJij.nu Laatste dag Kruger Park - Reisverslag uit Mbabane, Swaziland van Bert&Anita - WaarBenJij.nu

Laatste dag Kruger Park

Blijf op de hoogte en volg Bert&Anita

16 September 2019 | Swaziland, Mbabane

Onze eerste gamedrive was zo'n succes dat wij dachten dit kan niet beter. Ipv een privé jeep naar een vrachtwagen afgeladen vol. De dieren hadden zich gisteren verstopt. Beetje triest weer. Daarna vertrokken naar 'Berg en Dal'. Zelf hadden we het geluk meer dieren te zien dan tijdens de gamedrive. Met als hoogtepunt een leeuw die zich te goed deed aan een buffel.

Vanmorgen onze laatste gamedrive. Deze keer vertrokken toen het nog donker was (05.00 uur)

Na een half uurtje versperden 2 leeuwen ons de weg. Deze hebben ons lang opgehouden. Was fascinerend om die van zo dicht bij te zien.

Van de big 5 hebben wij de luipaard als enige niet van dichtbij gezien.

Nog nagenietend van alles dat we in het Krugerpark hebben gezien, de koffers gepakt en op naar Swaziland.

Na een prachtige route aangekomen in Swaziland. Hier verblijven wij één nacht om morgen naar 'St Lucia' te gaan. Daar zullen wij dan 3 nachten blijven.

• 17 September 2019 - 02:24

Gert & Leticia:

Ziet er prachtig uit allemaal! Enjoy!

• 18 September 2019 - 19:42

Maaike:

Wat een mooie fotos!!! Prachtig die leeuw ook. Genieten!

• 19 September 2019 - 09:35

Mary:

Wat een ervaring , ziet er geweldig uit.