Van Johannesburg naar Graskop - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Bert&Anita - WaarBenJij.nu Van Johannesburg naar Graskop - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Bert&Anita - WaarBenJij.nu

Van Johannesburg naar Graskop

Door: Bert&Anita

Blijf op de hoogte en volg Bert&Anita

12 September 2019 | Nederland, Schiphol

12-09-2019 Na een tumultueuze start onze huurauto opgehaald. Vandaag 410 km gereden in ong 7 uur van Johannesburg naar Graskop. Door mijnbouwgebied gereden over goede en slechte wegen. Kleine aapjes langs de weg gezien. Mensen die gewoon langs de weg/snelweg lopen. Koeien die los langs de weg lopen of even oversteken obv een boer. Kaal gebrande bermen en stukjes natuur. Hoe dichter bij Graskop hoe groener de natuur en werden heuvels bergen. In Graskop stond de gastvrouw al op ons te wachten. Ze had al tafel gereserveerd in nabijgelegen restaurant waar wij om 20.00 kunnen eten. Daarom is er nu nog even tijd voor dit bericht. NB.We moeten nog even op gang komen Groetjes Bert&Anita

• 12 September 2019 - 18:46

Wim:

Wat was tumultueus, en ,,,hoe voelt het om daar te zijn?

• 12 September 2019 - 18:50

Tineke:

Super dus de kop is eraf ben wel nieuwsgierig wat de tumultueuze start was
    Eet lekker voor straks

• 12 September 2019 - 19:09

Pieter En Anne:

We kunnen voorstellen dat het daar even wennen is. Nu wel het kruger park voor de boeg, dat zal een hele ervaring worden. We zijn benieuwd!

• 12 September 2019 - 19:16

Bert&Anita :

Tas in taxi laten liggen. Dus met huurauto terug naar de accommodatie waar wij geslapen hebben .
    Al met al vertraging van 1.5 uur

• 12 September 2019 - 19:25

Petra:

Jee balen van die tas !! Maar word nu vast beter. En hele beleving !

• 12 September 2019 - 20:08

Menny:

Wat ben je dan in een paar uur in een totaal andere wereld. Heel veel plezier.

• 12 September 2019 - 21:08

Johan:

Broezn! Hoe meer avontuur, hoe beter toch? Veel plezier en trek je niks aan van die koeien ha ha.

• 12 September 2019 - 21:09

Jan:

Even tot rust komen en daarna heerlijk genieten.
    We zijn benieuwd naar foto’s.
    Jan en Nies

Tags: ZUID Afrika